26 maj 2026 Leta lokal
Jag har tittat runt på en del lokaler på Söder som skulle kunna passa för Questions konserten söndagen den 27 September.
Häromdagen var jag på Kollektivet Livet vid Stadsgården tillsammans med Jonnali , min dotter. Har hört mycket om stället , att det är så bra där och att personalen är så trevlig. Det är så viktigt att energin och stämning känns bra!
Ellen visade oss runt , jag föll pladask för stället och stora scenen är nu inbokad. Ska man vara rockstjärna för en kväll så ska det vara på riktigt!!!:)
Så skönt att hitta rätt. Bilden är på backstage, bara det…
Det är klart att tvivlet kommer, ska jag klara av det här? men glädjen och lusten tar än en gång över och det känns skitkul!
Nu får jag bara låta den känslan styra och inte lyssna på Norén som sitter och kacklar ibland i mitt huvud. Han har fått sparken! eller åtminstone semester ett tag 😊