Joy

Joy

Fick den här texten nedskriven på baksidan av ett kvitto av en gäst som besökte Rost en sen kväll i vintras.

Blev så tagen av budskapet, så sant!

Att få känna sann glädje är det högsta i livet. Ögonblick då allt känns äkta och på riktigt.

Önskar alla en fin helg <3

Tags: